درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

باز هم یک روز قبل

دوست ناشناسی ، هر بار که من نوشتم یک روز قبل سریال خوبی نیست، آمده و به من گیر داده که "تو هیچی نوفهمی !!"
من اول فکر کردم ایشان راست می گویند و دوستان اصولگرا ، از این سریال خوششان آمده اما به جز این وبلاگ هیچ حایی را ندیدم که از این سریال تعریف کرده باشد.در وبلاگ مذکور هم نویسنده اذعان کرده "کاری به ساختار هنری و فرم آن ندارم ولی از جهت محتوا یک نکته مهمی را در خود جای داده است...." که خوب ؛ همه ی سریال های تلویزیون ؛ نکته های مهمی را در خود جای داده اند ، از آیه های قران گرفته تا اموزشهای اجتماعی و به قول این دوست ،"دستاورد های علمی " . اما و.قتی سریال های 24 ، یا حتی سریال های فارسی 1 ،؛ بدون این شعارها اینقدر مخاطب دارد ؛ باید کمی هم به نحوه ساخت ، فیلمنامه و بازیگری هم توجه شود.
به هر حال من حس می کنم یک روز قبل حتی ده درصد فاصله ها هم مخاطب ندارد.
به هر حال دیشب هم مختار نامه پخش شد. سریالی که باید ماندگارترین اثر سال شود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من هم یک حامی جنبش سبز هستم که از این سریال خوشم اومده به نظرم شما باید یه کم بعد به ابعاد فکریتون اضافه کنید هیچ اشکالی نداره یه فیلم در مورد تلاش جوونای ایرانی و موفقیت هاشون ساخته بشه بجاش حرف و انتقاد هم برای گفتن داشته باشه (حرفایی که البته فکر نمی کنم مخاطبای سریال فاصله ها متوجهش شده باشند) از نظر ساختار هم به نظرم از سریال های دیگه تلویزیون خوش ساخت تر بود