درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

خبر های خوب ؛ خبرهای بد!

بازی های آسیایی ، 41 روز دیگر آغاز می شود.
خبر اوا از این بازی ها اینکه چینی ها خیلی مشتاقانه از این مسابقات استقبال کرده اند. از حضور 11000 چینی  به عنوان خدمه گرفته ، تا مراسم رونمایی از مدال بازی ها و سینی حمل مدال. به هر حال برای چینی که دو سال قبلش ، میزبان المپیک بوده، چنین استقبالی عجیب است.
خبر دوم خبر خوبی است . تیم کشتی فرنگی به دنبال یک رکورد جدید در بازی های آسیایی است.البته من هم پیش بینی می کنم بهترین نتیجه را در کشتی فرنگی ، در مسابقات این دوره بگیریم!
خبر سوم که در روزی که خبر تکمیل ترکیب تیم جودو به بازی های آسیایی اعلام شد ، یکی از پیشکسوتان جودو به نام کیهان گفته که این تیم به بازی های آسیایی اعزام نشود بهتر است!
خبر آخر اینکه دیشب ؛ در برنامه ورزش از نگاه 2 سیما ، مربی کاراته آب پاکی ریخت روی دست همه که : هم وزنها کم شده و هم سهمیه ، پس اگر مدال کمتری هم بگیریم ، خیلی نا امید نشوید.
در دروره قبل ،؛ ایران سه طلا و دو برنز در کاراته کسب کرده بود و پس از کشتی ، دومین ورزش از نظر مرغوبیت مدال و پس از کشتی و تکواندو ، سومین ورزش از نظر تعداد مدال بود.

هیچ نظری موجود نیست: