درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

حاشیه های مراسم احیای اصلاح طلبان در حسینیه ارشاد

من منتظر بودم تا یکی از سایتهای خبری ، گزارشی از مراسم شب احیا منتشر کند. اما در نبود چنین رسانه ای ، خودم این کار را انجام می دهم
* مجتهد شبستری سخنران اصلی  مراسم بود. مضمون اصلی سخنان او این بود که هیچ انسانی ، نمی تواند مدعی شود که کلمات خدا را به صورت کلمه شنیده است. و اینکه تمام مردم صدای خدا را می شنوند. این صدا حرفهایی است که به اعماق دل می نشیند.
* دکتر سلیمانی دیگر سخنران مراسم بود. او حکومت بدون آزای بیان را حکومت ظالمان خواند و گفت با وجود آزای بیان ، دین دار واقعی مشخص می شود.
*قبل از سخنرانی مجتهد شبستری ، برخی حضار او را تشویق کردند
*بسیاری از هنرمندان ، شخصیتهای سیاسی و زندانیان حوادث اخیر در مراسم حضور داشتند. حضور نیروهای غیر مذهبی که عموما در لابی و خیابانهای اطراف حسینیه بودند، جالب توجه بود
*نیروهای انتظامی ، مجهز به باتوم ، در تعدادی چشمگیر ، بیرون حسینیه حضور داشتند.
*رضا رویگردی از جمله هنرمندان حاضر در مراسم بود

هیچ نظری موجود نیست: