درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

وقتی کیخان خودش را مسخره می کند!

روزنامه کیهان که سعی  دارد در هر ماجرایی ، ربطی بین جنبش اعتراضی مردم و اسراییل پیدا کند ، در شماره امروز خود  روزنامه نگاران متوهم کیهانی را به کسی تشبیه کرده که از عدس بدش می آمده و از شدت نفرت ، فرق بین هسته بادمجان و عدس را حالیش نمی شود. متن کیهان بی هیچ سانسوری اینجاست:

گفت: فيلمي كه مخملباف و دخترش حنا به طور مشترك و به سفارش مركز لابي صهيونيست ها- آيپك- عليه جمهوري اسلامي و در حمايت از سران فتنه ساخته بودند در لبنان اجازه نمايش پيدا نكرد.
گفتم: مگر از فضاي ضد صهيونيستي در ميان مردم لبنان خبر نداشتند كه روي نمايش اين فيلم در آنجا حساب باز كرده بودند؟!
گفت: يك تيم اسرائيلي بر ساخت اين فيلم نظارت مستقيم داشته و تلاش كرده بود رد پاي اسرائيل در آن ديده نشود.
گفتم: مرد حسابي! هر ننه قمري هم مي داند كه حمايت از فتنه سبز يعني نوكري براي اسرائيل.
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو از «لپه» بدش مي اومد. در يك ميهماني برايش دلمه بادمجون آوردند. وقتي با چنگال بادمجون را باز كرد و چشمش به لپه افتاد، به صاحبخونه گفت؛ كور خوندي! خيال كردي اگه پالتو تنش كني نمي شناسمش!

هیچ نظری موجود نیست: