درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

قهوه تلخ : استقبال همه، و تاریخی از مهران مدیری

قهوه تلخ با استقبال گسترده مردم مواجه شده است و بسیار کسان را دیده ام که این را خریده اند و می بینند و لذت می برند و اما دو نکته:
یکم: مهران مدیری هر جایی فکرش را بکنید آگهی سریالش را زده الا سیمای ضرغامی و این شاید لج و لج بازی های بین ایشان را بیشتر نمایان کند.
دوم: برخی از ماجرایی که در انتخابات مجلس ششم پیش امد بی خبرند. مجلس ان روزها به دست اصلاحیون بود و کروبی بر صدر مجلس و رضا خاتمی و بهزاد نبوی نواب او و بسیار دیگر از کسان ، همه نیک نام و پاک نهاد. احمد جنتی ، همه را رد صلاحیت کرد. مجلسیون اعتصاب غذا و تحصن کردند. مهران مدیری تحصن آنان را همان شب ، در حالی که سیما هیچ خبری از خانه ملت منتشر نمی کرد، مسخره کرد و اعتصاب غذا را بر اساس گزارش کیهان ، غذا خوردن مخفیانه قلمداد کرد.ا
و این توهین به حدی زشت بود که مرحوم کیومرث صابری فومنی ، گل آقا ، که مدتی بود به علت سرطان مجله اش را خود خواسته بسته بود، در مقاله ای در روزنامه یاس نو ، بی مهابا به مهران مدیری تاخت و با تعریف هنر ، او را از دایره هنرمندان بیرون راند.
و سرانجام تحصن هم نامه به رهبری بود و فرجام نامه ، تعطیلی شرق (اولین تعطیلی شرق) و یاس نو
چرا انتشار قهوه تلخ ، خبر مهمی برای منتقدان به دولت به شمار می آید؟ 

۲ نظر:

زبل گفت...

دوست من تو اين مملکت نمي شه هميشه پاک باشي و بي اشتباه!تو اين مملکت هر روز يک جور سر مي رسه!يک عمل ملاک نيست...

امید(هنر هفتم) گفت...

سیاست از هنر جداست...شاید واقعا قصد مدیری از اوون قسمت اینی که ما برداشت می کنیم نباشه...البته باید درک می کرد که توی ایران شوخی کردن با بعضی مسائل یعنی خطر مرگ !
اینها باعث نمی شود هنر مدیری زیر سوال برود...