درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

حال سینما خوب نیست

سال قبل تا چینین روزی دو فیلم میلییاردی داشتیم . سالهای قبلش هم حد اقل یکی را داشتیم .اما امسال ، فیلم های پرفروش رتبه های دهم ، هجدهم و بیست و یکم را دارند که با توجه به گرانی سالانه بلیط ، شاید بدترین سال سینمای ایران باشد.
تولید عظیم کمدی های سخیف کم کم مردم را دلزده کرده و فیلم های جدی هم هر روز بی داستان تر می شوند. کارگردان هایی مثل مهرجویی هم که فیلمشان با مردم ارتباط برقرار می کرد حاشیه نشین شده اند. دولت هم دل خوشی از سینما ندارد و دور نیست که درب سینما را گل بگیرد.
دلم به حال سینما می سوزد. برای تقوایی و بیضایی ، دل تنگ شده ام.  دوست دارم باز حاتمی کیا فیلم سیاسی بسازد. دوست دارم کمدی های کمال تبریزی را ببینم. ولی حیف که حال این روزهای سینما ، به قد دلتنگی من بزرگ نیست.
آیا فیلم بهروز افخمی فیلم بزرگی است یا حسرت هایم افزون تر می شوند؟

۳ نظر:

امید(هنر هفتم) گفت...

شک دارم اما سن پطرزبورگ حتما یک سر و گردن بالاتر خواهد بود

ناشناس گفت...

آخرش سن پطرزبورگ را دیدی؟؟؟

نیما آزاد گفت...

آی گفتی
سینمای ما این روزا دیگه رو به موته
اوضاعش یه جورایی تراژدیکه