درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

نامه نوری زاد درباره میردامادی و نقدی بر خودنویس

من از خواندن نامه نوری زاد در باره میردامادی  لذت بردم. به نظرم نوری زاد ، با قرار دادن توکلی و میردامادی و خودش و ... که از سه طیف اصولگرا، اصلاح طلب مشارکتی و جنبش رادیکالی دانشجویی بودند در یک تصویر ، بار دیگر بر خواستگاه مشترک همه نیروهای منتقد تاکید دارد. چیزی که شاید افرادی چون نیک آهنگ ، بر عکس آن عمل می کنند
در سایت نیک آهنگ ، در مطلبی بدون منبع ، آزادی جلایی پور را دلیل حضور سید حسن در افطار رهبری می دانست.هر چند من این مطلب را باور نمی کنم ، اما به فرض صحت ، حرکتی قابل تقدیر است. یاد جملات چشمهایش بزرگ علوی می افتم!

هیچ نظری موجود نیست: