درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

همشهری صدا و سیما!

همشهری جوان ، که با هدف رقابت با 40 چراغ منتشر می شد و گاهی هم مقالات جانانه ای منتشر می کرد، چند ماهی است تبدیل شده با نسخه شهرداری مجله سروش و سر تاسرش پر است از عکس و پوستر و معرفی از برنامه های سیما. گیرم گاهی هم از بعضی چیزها انتقاد کند.
به هر حال تحریم صدا و سیما ، از سوی بسیاری جوانان باعث شده صدا و سیما مجبور به یاری گرفتن از همشهری جواد شود

۱ نظر:

امید(هنر هفتم) گفت...

منم توی فیس بووک این مطلب رو تذکر دادم...نویسندگان همشهری جوان بحث رو به مقابله با فارسی وان و بقیه شبکه ها ربط دادند....برای من که فرقی نکرد چون نه تاوان و نه زیر هشت را با تبلیغ همشهری جوان ندیدم چون اعتقاد داشتم سریال های چندان گیرایی برای من(برداشت شخصی) نبودند .سیروس مقدم که کارهایش معلوم است،تاوان هم چیز دندان گیری نبود(بازم میگم برای من)....