درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

تعلیق قضات کهریزک: آیا شما اعتماد می کنید؟

1- من به تعلیق قاضی مرتضوی به شدت مشکوکم و با عذر خواهی از دوستان جنبش سبز ، آن را حرکتی غیر قابل اعتماد می دانم .
2-شاید بهتر باشد به سوالات زیر جواب بدهیم و بعد بار دیگر به این قضیه نگاه کنیم: عامل اصلی جنایت های بعد از انتخابات چه کسی بود؟ چه کسی دستور حمله داد؟ آیا با بازداشت این سه قاضی ، داستان های بد در زندان های ایران به پایان می رسد؟
3- بعد از انتخابات ، بسیاری از مردم از عملکرد نظام بدشان آمد. یک گروه افرادی بودند که بدون دسترسی به ماهواره و اینترنت و دنیای آزاد رسانه ، و فقط به صرف تماشای تصاویر برخورد نیروی انتظامی ، به چنین نظری رسیده بودند. این افراد که عموما به احمدی نژاد رای داده بودند ، باید تسلایی می یافتند و یک نفر باید قربانی می شد. اما چرا سعید مرتضوی؟
4- به یاد بیاوردیم رسانه هایی که خود را منتقد اصولگرا می خواندند و در جریان اعتراضات مردمی ، با بیشترین توهین و تحقیر ، قتل ندا را توطئه ، مرگ ترانه را توهم و شهادت سهراب را خودکشی خوانده بودند ، از مدتها قبل از انتخابات با سعید مرتضوی دعوایی را شروع کردند که ایستگاه آخرش همینجا بود. این افراد و رسانه ها ، امروز هم با ذوق زدگی از برکناری مرتضوی نوشتند. من به هیچ یک از دو گروه اعتماد ندارم اما می دانم آستین برخی از اینان ، بی شک نجس تر از آستین سعید مرتضوی بود.
5 - سعید مرتضوی را دوست ندارم. راستش از او متنفرم که بسیاری از رسانه ها را در دوران اصلاحات بست و یکی از عناصر اصلی شکست اصلاحات زمان خاتمی بود. و به او اعتماد ندارم. و از تعلیقش خوشحالم. و هرگز گمان نمی کنم که از جنایات بی خبر بوده یا با آن مخالف بوده. اما برای یک تسفیه حساب میان اقتدارگرایان هم من جشن نمی گیرم. چرا که بی شک اگر ضرری برای ما نداشته باشد، سودی هم نخواهد داشت.

۱ نظر:

فرهاد گفت...

مسبب اصلی رو کاری ندارن ، مرتضوی هم بازیچه است .


وبم راه افتاد لینکت کردم بیا سر بزن و لینکم کن

فرهاد فخرآبادی

resalatemard.blogfa.com