درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

حقوق زنان

1- در زمانی که تازه دوران سال 84 به بعد شروع شده بود ، تصمیم گرفتم مطالعه بیشتر کنم و علم خود را افزایش دهم . دو زمینه مطالعاتی ام یکی حقوق زنان بود و یکی روشنفکری دینی. مساله ای که تا کنون در وبلاگهایم به انها نپرداخته بودم
2- موافقان طرح لایحه خانواده ، آن را در جهت حفظ کیان خانواده می دانند. اما آیا درست است به خاطر حفظ کیان خانواده ، یک زن ، یک عمر، نکبت یک زندگی را تحمل کند؟
3- من موافق طلاق نیستم. به خصوص امروز که می بینم آمار طلاق بالا می رود، بیشتر نگران می شوم. اما طلاق حق زنان ایرانی است. به نظر من باید لایحه ای در دفاع از زنان مطلقه تصویب شودو قشری که کوله باری از رنج و بدنامکی بر دوش می کشد.
4- چند سال قبل زنان خانواده  با پیرمردی گه همسر یکی شان بود به سفری زیارتی رفته بودندو بی عرضگی آن مرد باعث شده بود یکی از زنان به طنز بگوید: در میان ما مادگان یک نر است. آن نر هم از مادگان بدتر است.. حالا حکایت زنان عضو پارلمان ایران است.
5- جامعه ای که شصت در صد دانشجویانش دخترند ، باید چند در صد نماینده زن داشته باشد؟

هیچ نظری موجود نیست: