درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

سریال 24 ، آغاز نقد نویسی بر فصل چهارم

این وبلاگ مطالب خوبی درباره سریال 24 دارد
اینجا هم سایت ویکی مخصوص سریال 24 است که مزیتش نسبت به ویکی پدیا و imdb  این است که هر فصل را به تفکیک می توانید در آن بررسی کنید .
از این دو معرفی که بگذریم ، می رسیم به فصل چهارم سریال 24 با بازی شهره آغداشلو ، بازیگر خوب ایرانی که مادر است و مثل همه مادران ایران و جهان نگران فرزندش ! تا جایی که از آرمانهای تروریستی شوهرش می گذرد تا فرزند را نجات بدهد. حفظ خانواده یکی از اصلی ترین شعارهای سریال 24 است.

۱ نظر:

امید(هنر هفتم) گفت...

سلام
ممنون که به وبلاگ من سر زدید...من پرونده ای رو هم درباره سریال 24 کار کردم که می تونید از اینجا دانلود کنید

http://artcm.ir/post/689

وبلاگتان خیلی خواندنی است...لینک شدید