درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

پیشنهاداتی برای بالاترین

من فکر می کنم بالاترین ، پتانسیل کسب طرفداران بیشتری را داشته باشد و هنوز به جایگاه واقعی خود دست نیافته است. لذا پیشنهاداتی را برای بالاترین مطرح می کنم:
1- اگر یک موضوع داغ در بالاترین وجود داشت ، تمام لینکهای مربوط به آن موضوع در یک لینک مشترک قرار بگیرد ، این کار باعث می شود لینکهای مهم امتیازات بالای هزار را هم تجربه کنند و از طرفی ، اخبار متنوعی در بالاترین پوشش داده شود
2- امکانی فراهم شود که اگر کسی روی موضوع های بلای صفحه کلیک کرد، مهمترین اخبرا و موضوعات مربوط به آن موضوع را در سمت رات ببیند. مثلا اگر روی ورزش کلیک کرد ، در سمت چپ لینکهای 24 ساعت ، لینک های 2 ساعت اخیر  و لینک های انگلیسی زبان ، همه ورزشی باشند
3- در قسمتی از بالاترین ، مهمترین خبر 24 ساعت گذشته هر موضوع مشخص شود. بالاترین با این فرض که ممکن است یک روز هیچ خبری در ان موضوع جذاب نباشد، از این کار اجتناب کگرده است ، اما وقتی در ایران 10روزنامه اقتصادی و بیش از این تعداد ، روزنامه اقتصادی داریم ، یعنی موضوعات روزمره این ها هم برای مردم طرفدار دارند. این در حالیست که چنین موضوعاتی تقریبا بیشتر اوقات جایی در بالاترین ندارند
4- بعضی موضوعات شامل زیر موضوع هم بشوند تا در بعضی موارد دسترسی ساده تری داشته باشند و در بعضی موارد  ، حذف نشوند. موضوعات پیشنهادی من برای ورزش: فوتبال (دسترسی ساده تر) برای سیاست (بین الملل، چون فقر این موضوع در بالاترین مشهود است) برای فرهنگ و هنر : سینما ، تئاتر، موسیقی ، تلویزیون و ماهواره ، (برای دسترسی بهتر چون موضوعات پرطرفداری هستند) برای سرگرمی  کاریکاتور (برای انسجام بیشتر و .... ) برای اجتماعی حوادث(چون تقریبا هیچ جایی در بالاترین ندارد)را پیشنهاد می دهم
5- انتشار جداول ثابت هم می تواند مفید باشد. جدول قیمتها و بورس برای اقتصاد ، جدول لیگ ایران و اسپانیا، ایتالیا و ... در ورزش ، جدول فروش سینمای امریکا و ایران در فرهنگ و هنر ، پیشنهادهای اولیه من هستند.

هیچ نظری موجود نیست: