درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

سنگ گور شهدا سنگ ترازو شده است

امروز سایت جهان نیوز ، نوشته بود که شهدای ما به خاطر عشق به میهن به جبهه ها نرفتندو 95 درصد آنان به خاطر عشق به اسلام به جبهه رفتند. کاری با میزان راستی این گزاره ندارم که نرود میخ آهنین در سنگ ، ولی چیزی که دلم را سوزاند ، این بود که برای اثبات گفتارشان به وصیت نامه شهدا استناد کرده بودند. یادم می اید چند سال پیش در یادواره شهدایی در اصفهان ، سری به دست اندرکاران زدم.دیدم در قسمتی از فیلم تصویر وصیت نامه شهدیدی پخش می شود که در آن مردم را به پیروی از امام خمینی و آقای منتظری فرا خوانده بود. گفتم دم شما گرم که سانسور نکردید. اما ظاهرا دوستان نگاه نکرده بودند. بلافاصله فیلم از مراسم حدف شد و من دلم سوخت که زبانم بی موقع باز شده بود.
حالا اقایان دوباره سراغ وصیت نامه شهدا رفته اند؟