درباره من

تهران, Iran
نمی دونم چرا ولی می نویسم. //// نمی دونم برا کی ولی دلم می خواد بخونه و نظرشو بگه //// نمی دو نم تا کی ولی کاش بشه تا آخر عمر //// نمی دونم کجا ولی .... ما دوباره سبز می شویم

یک روز قبل؟(قسمت دوم نقد)

قبلا در نوشتاری درباره سریال یک روز قبل نوشته بودم که تقلیدی است مضحک از سریال 24 ،یکی از نظرات باعث شد به تلویزیون لطف کنم و یک قسمت دیگر این سریال را ببینم! مسائل زیر به نظرم رسید که سعی می کنم بیشتر شرحش دهم:
1- مثل 24 ، مسئله نجات همسر و دختر قهرمان داستان ، و حضور جاسوس در میان نیروهای پلیس و بلاخره اختلاف نظر پلیس و امنیت ملی ، مسئله اصلی سریال را تشکیل می دهد.
2- کامپیوتر های سازمان ضد تروریستی ، همگی به windows xp مجهز هستند و تصویر مشهور desktop  شان هم همان تصویر مشهور دشت و آسمان است. متخصصان رایانه بهتر می دانند که windows اصلا امنیتت کافی برای چنین کاری را ندارد!بهتر بود از لینوکس یا یک سیستم عامل ناشناخاه استفاده شود!
3- خشونت سریال به شدت کم است و نه پلیس ها آدم بدها را می کشند ، نه آدم بدها موفق می شوند پلیسها را بکشند. سریالی که معمایی نیست و قرار است اکشن باشد، اگر خشونت نداشته باشد، چه می شود!!
4- بازیگران نقشهای اکشن ، همگی نابازیگرند. و نقشها را خوب از آب در نیاورده اند!
5- سریال اصلا بومی سازی نشده. دختران پلیس نقشی زاید در سریال دارند. تو مایه های منشی های دستگاه های دولتی
6- برای گرفتن یک زن ، شونصد تا مامور یگان ویژه حمله می کند
و .....